15 Ağustos 2010 Pazar

Asidomdomu izleyin :)) 155 kilodan 76 kiloya düştü

video
Asidomdom arkadaşım 2008 de gastric bypass ameliyatı oldu.Şu anda çok mutlu ve hayat dolu .İlk hastaneye ameliyat için konuşmaya gittiğimde oda doktorun odasının önündeydi. Senesi dolduğu için kontrole gelmişti. Aklıma ne kadar soru geldiyse hepsini sormuştum. Oda sağ olsun sıkılmadan hepsine cevap vermişti.Ona burdan bir kez daha teşekkür ediyorum ameliyat olmamda bana büyük bir cesaret verdiği için . Unutmadan bir arkadaşıma daha teşekkür etmek istiyorum. Osmaniye den Şenay'a bana bu ameliyat serüveninde ilk defa yardımcı oldukları ve cesaret verdikleri için. 






1 yorum:

  1. bekar olsaydim evlenirdim bile, cok hos olmus

    YanıtlaSil

YORUMUNUZU BİR KERE YAZMANIZ YETERLİ DENETLEMEDEN SONRA YAYINLANIYOR TEŞEKKÜRLER.