20 Ağustos 2010 Cuma

Şenayın büyük değişimi :))




12.08.2009 Laporoskobik Roux-en Gastric Baypass Ameliyatı oldu  PROF.DR.AHMET TÜRK ÇAPAR Hocamız yaptı ameliyatı . Ameliyata girerken  130 kilo ile girdi. Şimdi bir yılın sonunda  71 kilo oldu. Şenay arkadaşımın hayalleri gerçek oldu. Herkes bizler kadar keşke şanslı olabilse. Şanslı derken ameliyat olabilse anlamında demiyorum çünkü her zaman dediğim gibi ameliyat son çare. Bizler başarılı ameliyatlar olduğumuz için şanslı olduğumuzu söylüyorum. Bu uğurda hayatlarını kaybeden arkadaşlarımı da Allahtan rahmet diliyorum....
Şenaycım sen de hayattan ne istiyorsan canım dileyim olması. Çok acılar çektik birazda biz mutlu olalım deyil mi :))

Arkadaşımın paylaşmak istediği duyguları ve düşünceleri var ; Kendisini artık çok hafif hissettiğini ve kendisine olan güveninin geri geldiğini , sağlığına kavuştuğunu artık hayata daha pozitif baktığını söylüyor. Özellikle  PROF.DR.AHMET TÜRK ÇAPAR Hocaya çok teşekkür ettiğini ona ikinci hayatını verdiğini ve ameliyat tarihinin onun için yeni bir doğum günü olduğunu yazmamı istedi. Bende hocama teşekkür ediyorum. 






3 yorum:

  1. Yeni hayatında daha mutluluklar dilerim kendisine o zaman. .)

    YanıtlaSil
  2. DArsısı sağlığı için zayıflamak isteyenlerin başına

    YanıtlaSil
  3. Amin arkadaşlar. Buradan birşey daha demek istiyorum benim gibi şenay,asidomdom(ziya) arkadaşım gibi bir sürü insan var ameliyat olmuş olamamış okadar çoğuz ki inanaın cevap vermeye yetişemiyorum .Yanlız ben burda ameliyat olayını özendirici olamasınıda istemiyorum .Biliyorum ki hiç bir metodu denememiş olupta ameliyat olayını çok kolay sanıpta olmak isteyenlerde var.Bu işler öyle kolay deyil.İyi düşünün arkadaşlar

    YanıtlaSil

YORUMUNUZU BİR KERE YAZMANIZ YETERLİ DENETLEMEDEN SONRA YAYINLANIYOR TEŞEKKÜRLER.