1 Ağustos 2012 Çarşamba

AMELİYAT SONRASI SAÇ DÖKÜLMESİ

Obezite ameliyatlarından sonra  hepimiz aynı şeyleri yaşadık.'' Korkmayın daha sonra çıkacak'' kelimesi biz kadınlar için '' Bu kelliğe daha ne kadar dayanmam lazım ''ile  eş değerdir. Benim saç dökülmem 3 kere oldu. Döküldü çıktı, döküldü çıktı. En son dökülmede artık birşey yapmam lazım dedim . Yurt dışından arkadaşım ilaç getirdi ve onu kullanmaya başladım. Fakat kalan saçlarımın da hızla dökülmesine sebep oldu. Hayat benim için verilen 33 kilo mutluğundan sonra dökülen saçlarım yüzünden kabusa dönmüştü. Burada sizleri korkutmak istemiyorum. Zira benim kisi kadar büyük bir dökülme yaşayan sanırım olmadı. Ben ameliyat öncesinde de saç konusunda çok sıkıntı çekmiş biriyim. Üzüntülerimi çok fazla içe atmaktan zaten ya vücudumu egzama kaplardı yada sabah kalktığımda kafamın bir tarafı kel kalmış vaziyette kalkardım. Saç benim hayatımın zaten en büyük sorundu. Hatta çocukken geçirdim bir trafik kazası nedeniyle kafamın bir tarafında hafif seyrekliğimde vardı. Tekerlek geldiği için orada saçlarım çıkmıyor. Çok fazla belli olmayan bir durum ama. ( Üzülmeyin yani) Kısaca her ameliyat olan saç dökülmesini yaşasa da benimkisi kadar muhtemelen olmayacaktır.
Diğer blogum olan seneminyemekleri. com vesilesi ile bir firma ile hatta markayla tanıştım. Önceleri sadece güzellik kremleri olarak düşündüğüm Göz altı kremlerinden hediyeler verdik blogumun 1. Yılı şerefine.  Daha sonra Activar'ın başka ürünleri de olduğunu öğrendim ve denemem için firma sahibi bana kapsüllerinden verdiler. Şimdi aşağıda vereceğim önceki ve sonraki halime bakın lütfen. Kullandıktan 5. gün sonra saçlarımın dibi minik minik saçlarla dolmuştu ve dökülme durmuştu. Aylar sonra ilk defe bir banyoda yerden avuç avuç saçlarımı toplamadan çıktığımı fark ettiğimde ağlaya ağlaya eşime koşarak. '' Saçlarım dökülmedi'' dediğimde inanın eşiminde gözleri dolarak benimle büyük bir sevinç yaşadı. Allahım ne zormuş bir kadın için saçlarını kaybetmek. Rabbim hastalık sebebi ile saçları dökülenlerin yardımcısı olsun, şifalarını versin inşallah. Bu ürünü bana tavsiye eden Dr. Taman Er ve Yeşim Terzioğlu' na teşekkür ederim.
Activar Kapsül



 Gördüğünüz ortadaki açıklıktan yanlarda ve arkada da vardı. Telefonum ile ancak bu kadarını çekebildim.
( Bu arada gelen mesajlara ve maillere cevaban yazıyorum bu kısım sonradan eklenmiştir.
   Bu kapsülü bir firma getiriyor emin olamazsanız bana mail atın iletişim bilgilerinizi iletirim kapıda ödemeli olarak alabilirsiniz.  (senemcabuk@hotmail.com)



20 yorum:

  1. kremlerden başladım bende senem'ciğim sayende!!!

    YanıtlaSil
  2. Bu kremi nasıl bulabilirim senem hanim

    YanıtlaSil
  3. Bana mail atın bulunduğunuz yere yakın varsa satış yerlerini ileteyim size

    YanıtlaSil
  4. Nasıl kullanılıyor bu kapsüller anlatabilirmisiniz?
    Birde ben İstinyedeyim nereden temin edebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Kapsüller ilk ayda günde iki tane daha sonra günde bir tane olarak devam ediyorsunuz.Bazı eczanelerde var bulunduğuınuz yerle ilgili activarın sitesine bakabilirsiniz dilerseniz senemcabuk@hotmail.com adresine mail atarsanız size yardımcı olurum kargo dahil fiyatı 69 tl

    YanıtlaSil
  6. Canım ,
    Çok önemli bir yaraya parmak basmışsın,
    Şansın varmış ki bu ilaç karsına çıkmış,sevindim adına,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. http://www.activar.gen.tr/index.php?s=formlar&id=p4

    bu kapsül mü acaba?

    YanıtlaSil
  8. Ceren k verdiğiniz link bir ecza deposunun linki ürün orda stoklarda yok bide güvenip başka yerlerden almayın. Activarın kendi sitesi var ordan alabiliyosunuz yada bana mail atın adres bilgilerinizi verin benz size yollamalarını sağlarım kargo parasıda ödemezsiniz kapıda istediğiniz şekil ödeme yaparsınız

    YanıtlaSil
  9. Senem ablacim sana nasil ulasirim bilmiyorum ama bana ne olur yardimet akil ver ben cok kilolu bayanim kilo veremiyorum ameliyat olmak istiyyorum ama maddi durumum iyi deil calismiyorum beni gorduklerinde ise almiyorlar gururum kiriliyor ölmek istiyorum ne olur bana geri donus sagla senem abla :(

    YanıtlaSil
  10. Senem ablam ne olur bana yardim et ben cok kiloluyum ve ameliyat olmak istiyorum ama maddi durumum yok taner yigit hocam yapmazmi ise de giremiyorum almiyorlar gururum kiriliyor artik kendimi öldürmek istiyorum ne olur benimle iletisime gec senem abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim size yardım edeceğim bir konu burda yok siz önce sigorta işinizi halldedin bu ameliyatlar büyük paralara yapılıyor. ayrıca televizyondamı izlemiyorsunuz bazen anlamış değilim. Çalışmıyorsan sorunlu sağlık sigortası diye bişey var. gelir beyan edip maddi imkanın yoksa yeşil kart yok çalışmasanda en azından 30-40 lira gibi bir parayı ödeme durumun varsa zorunlu sağlık sgortasından faydalanıyorsun. Birde hala başvurmamaışsan sana ciddi bir ceza kesecekler.kaymakamlığa gidip başvurun belirtin sgorta durumunu

      Sil
    2. merhaba bende tüp miğde ameliyatı oldum ve saç dökülme problemim var activarın hangisini kullanıcam onun için yüz kremi diyorlar yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tekekkürler

      Sil
    3. zuhal hanım kremleride var doğrudur. Ama bu kaspülü. Bulmayla ilgili skıntınız varsa bana mail atın iletişim adresinizi verin kapıda ödemeli olarak size yollatayım.senemcabuk@hotmail.com

      Sil
    4. merhba bu bende aralıkta op olacağım kaç gün sonra ilacı kullanmaya başlayabilirim

      Sil
    5. merhaba çisem,
      katılara geçmen yeterli kullanmak için. Ameliyat önceside depoların dolması için kullana bilirsin

      Sil
  11. tşk ederim cevabın için tşkler yormak istemiyorum yeni annesin sağlıkla büyütmek nasip etsin Allah inş ...
    benim tahlillerimde ferritin yani demir düşük çıktı bende op öncesi tedbirli gitmek bağısıklık sistemimi güçlü tutmak istiyorum activar bunun için yeterlimi yoksa demir ağırlıklı bi vitamin desteği almalımıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demire faydası yok B12 düereini yükseltiyor onun için demir ilacı ayrıca almanız gerekli

      Sil
  12. SENEM HANIM BEN 2 AY ÖNCE AMELİYAT OLDUM DEDİĞİNİZ KAPSÜL BUMUDUR ACABA http://www.eksonfarma.com/index.php?s=urun-goruntule&id=4

    YanıtlaSil
  13. Merhaba senem hanim bende tup mide ameliyati oldum ve saclarim icin bu kapsulu almak istiyorum oneri verirseniz ve yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil

Arkadaşlar lütfen yorumu bir kere yapın. Yorum kaydedilmiş oluyor. Denetlendikten sonra yayımlanıyor.