23 Kasım 2012 Cuma

DUYGU YILMAZ'IN DEĞİŞİMİ



Duygu Yılmaz'ın kaleminden....

Ameliyat olalı tam 17 ay oldu, 125 kiloyla başladığım bu yolculukta şu anda 74 kiloyum. İyiki Halil Coşkun hocayı tanımışım ona ne kadar teşekkür etsem az. Kilolarımla birlikte herşeyi çöpe attım yeni bir hayata başladım sevdiğim insanla evlendim ve çok mutluyum...
Allahım eşimi başımdan eksik etmesin onu çok seviyorum. Burada tanıdığım bütün arkadaşlarıma da her zaman yanımda oldukları için teşekkür ediyorum ve her zaman yanımda olan canımın parçası kardeşimede çok teşekkür ederi...


Tüp mide

sleeve gastrektomi

4 yorum:

  1. Tebrikler Duygu,
    Mutluluğunuz bir ömür sürsün inşallah,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. mrb yazdıklarınızı okudum tebrik ederim sizi bende tüp mide amaliyatı olmak istiyorum ama kafamda çok soru var size nasıl ulaşırım iyi günler

    YanıtlaSil
  3. bende kizimi tüp mide amaliyati yaptirmak istiyorum 97 kilo17yaşında engelli kilosundan dolayı yuruyemiyor yaş sınırı varmi lütfen bana bilgi verirmisiniz aciiiiiiiiill

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaş sınırı var ama VKİ sine bakılıyor ona göre ameliyata karar veriyorlar siiznkisi uyuyormu bakınız VKİ hesaplama diye 40 altıysa uymaz

      Sil

YORUMUNUZU BİR KERE YAZMANIZ YETERLİ DENETLEMEDEN SONRA YAYINLANIYOR TEŞEKKÜRLER.