6 Ocak 2017 Cuma

YULAF KEPEKLİ WAFFEL


Dukan diyeti yapanların sıklıkla kullandığı yulaf kepeğini bende kullanıyorum. her ne kadar Dukan diyeti yapmasam da Yulaf kepeğinin nimetlerinde bende faydalanıyorum. 2 yemek kaşığı yulaf kepeği ile yapıyoruz waffelı kalori miktarı yapanlar içinde üşenmedim hesapladım efendim :)

30 gr yulaf kepeği karışımı ( doğalsan) 51 cal - 4.40 protein - 7,53 karbonhidrat - 0.08 yağ
1 adet yumurta                                     78 cal-  6,29  protein- 0,56 karbonhidrat - 5,30 yağ
1 çay bardağı süt                                61 kalori - 4,01 protein - 5,75 karbonhidrat- 2,44 yağ
1 dilim kaşar peyniri                           91 kalori- 7.00 protein - 1,10 karbonhidrat - 7,28 yağ
2 filim domates                                      (ay onuda hesaplamayalım :D )


Hepsini karıştır waffel makinasına dök pişince yarısına malzemeyi koyup ikiye katla oldu bitti afiyet olsun.  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU BİR KERE YAZMANIZ YETERLİ DENETLEMEDEN SONRA YAYINLANIYOR TEŞEKKÜRLER.